sandrasplacee

Direktlänk till inlägg 5 januari 2016

Hej denna kalla Tisdag

Av Sandra Andersson - 5 januari 2016 18:51

Har inte glömt har bara haft lite att göra! Kollade film imorse när jag vaknade! Får passa på så länge man kan ;) Kanske inte blir så sen :P Nä men en dam ringde mig idag och sa att jag är välkommen på arbetsintevju på Fredag så jag hoppas verkligen att de gå vägen är så trött på att inte ha något att göra om dagarna :O Annars har de inte hänt mycket snackat lite med R som åker hem idag :) han skrev att han skulle sätta sig på planet om 5 timmar och han skickade till mig vid kvart i tre så vid kvart i åtta ungefär sitter han på planet ffast kvart i tre blir de ju i USA haha nu när jag lärt mig räkna tidskillnaden så åker han hem haha! Jaja :P Tränade lite Kayla träning här hemma men shit de va tungt idag! Ska verkligen ta tag i träningen igen nu inget mer latande! :P xx.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Andersson - 18 juli 2017 16:55

Nu är det bara två veckor kvar tills jag får hämta nycklarna till min lägenhet! Va på Ikea igår och tittat ut möbler jag ska ha så de ska jag beställa imorgon tänkte jag sen har jag en bild i huvudet hur jag ska möblera den! Allt är färdigt bara hämt...

Av Sandra Andersson - 13 juli 2017 18:57

denna Torsdagen börja med toppen nyheter har för andra gången blivit moster även denna gången till en pojk :) syrran har verkligen fått världens finaste söner! Förutom de va jag med mamma när hon skulle titta på lägenhet annars har de mest varit sort...

Av Sandra Andersson - 12 juli 2017 18:00

Fulle rulle hela dagen! Tvättade bilen på förmiddagen! Så nu är den fin igen! Nu på eftermiddagen har jag smugit igång och börjat packa inför flytten! Men gosh vad mycket skräp man har liggandes hemma och som ska packas ner! Nu blir det Soffhäng rest...

Av Sandra Andersson - 11 juli 2017 22:38

    Premiär doppet blev idag 16 grader va temperaturen i havet! Betydligt varmare i luften med 23 grader  ...

Av Sandra Andersson - 10 juli 2017 17:15

Ovido - Quiz & Flashcards