sandrasplacee

Direktlänk till inlägg 25 april 2016

Tar en bloggpaus!

Av Sandra Andersson - 25 april 2016 16:24

Hej på er jag känner att jag har hängt upp mig på sociala medier och bloggar och sånt så mycket på sista tiden så jag mått dåligt av det har även mått dåligt av andra skäl! Så därför har jag försvunnit här ifrån ett par dagar innan de kommit ett nytt inlägg! Så har bestämt mig att trappa ner på allt med sociala medier att göra man bara hänger upp sitt liv på det och glömmer bort vad som egentligen är viktigt de har jag insett nu under de sista veckorna! Så nu ska jag bara lägga fokus på mitt eget liv och njuta utav det de är på väg att kanske hända något väldigt inom en snar framtid allt är så postitvt så därför har jag valt att ta ett steg bort ifrån detta för att kunna lägga 100% fokus på de och tror mig de vill jag kunna göra vill inte vara beroende av att kolla FB, Insta, Snap, Twitter, Bloggen, Periscope osv... de finns viktigare saker :) kommer inte försvinna helt från FB o insta utan bara trappa ner och inte lägga ut så mycket :) När de gäller bloggen så blir det en paus helt och hållet och det kommer att bli skönt men kommer också sakna de lite grann :P Nu vet ni hu de är och när jag kommer tillbaka och OM jag gör det så kommer ni att få veta och om de här är slutet så får ni veta de framöver just nu vill jag fokusera på något annat ;) På återseende love ya! xxx...

 
 
Ingen bild

andreas

26 april 2016 05:15

Tråkigt men har förståelse för ditt beslut.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Andersson - 18 juli 2017 16:55

Nu är det bara två veckor kvar tills jag får hämta nycklarna till min lägenhet! Va på Ikea igår och tittat ut möbler jag ska ha så de ska jag beställa imorgon tänkte jag sen har jag en bild i huvudet hur jag ska möblera den! Allt är färdigt bara hämt...

Av Sandra Andersson - 13 juli 2017 18:57

denna Torsdagen börja med toppen nyheter har för andra gången blivit moster även denna gången till en pojk :) syrran har verkligen fått världens finaste söner! Förutom de va jag med mamma när hon skulle titta på lägenhet annars har de mest varit sort...

Av Sandra Andersson - 12 juli 2017 18:00

Fulle rulle hela dagen! Tvättade bilen på förmiddagen! Så nu är den fin igen! Nu på eftermiddagen har jag smugit igång och börjat packa inför flytten! Men gosh vad mycket skräp man har liggandes hemma och som ska packas ner! Nu blir det Soffhäng rest...

Av Sandra Andersson - 11 juli 2017 22:38

    Premiär doppet blev idag 16 grader va temperaturen i havet! Betydligt varmare i luften med 23 grader  ...

Av Sandra Andersson - 10 juli 2017 17:15

Ovido - Quiz & Flashcards