sandrasplacee

Direktlänk till inlägg 22 december 2015

22 december

Av Sandra Andersson - 22 december 2015 10:59

Hej på er vaknat nu efter en riktig skit natt! Vaknade till vid halv 5 typ för att blåste jäkligt mycket ute!! så ah men jag kunde somna om igen fick trycka in öronproppar sen vaknade jag igen halv 9 av att jag drömt något så kastade mig på mobilen fråga mig inte vad jag drömde de har jag ingen aning om! Däckade igen sen strax efter och vaknade nyss! :) idag är det den 22 december och bara två dagar till julafton! Inte för att de känns som de är juletider nu med tanke på vädret haha! Så idag ska jag köra hem till pappa så ska vi byta lite julklappar och så! Blir trevligt idag är även årets mörkaste dag och kortaste dag för sen går vi mot ljusare tider igen :) skönt!! Xx.

 
 
Ingen bild

Me

22 december 2015 18:26

Ja jobbigt när sömnen inte är som den ska. Igår var jag jättetrött men sen när jag skulle sova var det omöjligt, Klockan 1 på natten var det några från vägverket som såga träd med motorsågar, helt sjukt vad har de för arbetstider???. Klockan blev typ halv 3 på natten innan jag somna :P

Jätteskönt att ljuset återvänder det är verkligen verkligen tufft med mörkret nu. Skönt i alla fall att det är varmt :)

Sandra Andersson

22 december 2015 22:07

Ja känns skönt att de går mot ljusare tider :)

 
Ingen bild

Sofie

26 december 2015 14:40

Vilken tur att det finns öronproppar som man kan plugga in när man behöver sova trots störande ljud. Själv sover jag jämt med öronproppar då jag har svårt att somna och min make snarkar. Själv hör jag nästan inget när jag har öronproppar på mig när jag sover. Tycker att det blir så tyst och skönt när man har pluggar in öronpropparna djupt i öronen.

Sandra Andersson

27 december 2015 09:10

Ja ibland är de skönt :)

 
Ingen bild

Sofie

27 december 2015 17:55

Har du något bra tips på sköna öronproppar att sova med? Ibland får jag lite ont i öronen av de vanliga gula öronpropparna jag brukar sova med.

Sandra Andersson

27 december 2015 22:27

Hej jag använder också dem gula vanliga och jag får också ont av dem men använder som sagt dem inte så ofta, Men de på apoteket kan säkert tipsa dig dem har ett gäng att välja på där så gå dit och hör med dem :)

 
Ingen bild

Sofie

30 december 2015 09:49

Var in på apoteket och fick ett klockrent tips av tjejen som jobbade där. https://www.apoteket.se/produkt/apoteket-oronpropp-5-par-245515/
Det visade sig att hon också alltid sover med öronproppar och har haft samma problem som mig att man för ont i öronen av öronproppar. Jag köpte de orangea extra högdämpande öronpropparna. För mig har de fungerat bra att sova med. De dämpar riktigt bra och gör inte ont i mina öron.

Sandra Andersson

30 december 2015 22:18

Men vad härligt att hon kunde hjälpa dig :) hoppas att det funkar bra nu :) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Andersson - 18 juli 2017 16:55

Nu är det bara två veckor kvar tills jag får hämta nycklarna till min lägenhet! Va på Ikea igår och tittat ut möbler jag ska ha så de ska jag beställa imorgon tänkte jag sen har jag en bild i huvudet hur jag ska möblera den! Allt är färdigt bara hämt...

Av Sandra Andersson - 13 juli 2017 18:57

denna Torsdagen börja med toppen nyheter har för andra gången blivit moster även denna gången till en pojk :) syrran har verkligen fått världens finaste söner! Förutom de va jag med mamma när hon skulle titta på lägenhet annars har de mest varit sort...

Av Sandra Andersson - 12 juli 2017 18:00

Fulle rulle hela dagen! Tvättade bilen på förmiddagen! Så nu är den fin igen! Nu på eftermiddagen har jag smugit igång och börjat packa inför flytten! Men gosh vad mycket skräp man har liggandes hemma och som ska packas ner! Nu blir det Soffhäng rest...

Av Sandra Andersson - 11 juli 2017 22:38

    Premiär doppet blev idag 16 grader va temperaturen i havet! Betydligt varmare i luften med 23 grader  ...

Av Sandra Andersson - 10 juli 2017 17:15

Ovido - Quiz & Flashcards