sandrasplacee

Direktlänk till inlägg 10 december 2015

24 hours radiosilence

Av Sandra Andersson - 10 december 2015 21:59

Då är vi där igen! Den totala radiosilencen igen. Tog mig i kragen och frågade R när vi skulle ses och att de hade varit kul om vi hittade en dag innan jul! Svaret jag fick tillbaka va "jaopp, ska kolla på det :)" svarade tillbaka att ja gör det :) och till lade "Men det är bara om du vill och så för jag vill inte tvinga dig till något" Och de har han varken läst eller svarat på! Inte ens öppnat appen och de har gått mer än 24 timmar nu! Har gjort något fel?? va de sista gången han skrev till mig? dissar han mig? eller vad är det frågan om jag har inte skrivit något dumt eller så! Men förvånar mig inte om jag har skrämt iväg honom nu! Jag lyckas alltid skrämma iväg killar så ah!!! Mått piss hela dagen idag på grund av detta lite också varför jag bloggat mindre hoppas att ni förstår xx.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Andersson - 18 juli 2017 16:55

Nu är det bara två veckor kvar tills jag får hämta nycklarna till min lägenhet! Va på Ikea igår och tittat ut möbler jag ska ha så de ska jag beställa imorgon tänkte jag sen har jag en bild i huvudet hur jag ska möblera den! Allt är färdigt bara hämt...

Av Sandra Andersson - 13 juli 2017 18:57

denna Torsdagen börja med toppen nyheter har för andra gången blivit moster även denna gången till en pojk :) syrran har verkligen fått världens finaste söner! Förutom de va jag med mamma när hon skulle titta på lägenhet annars har de mest varit sort...

Av Sandra Andersson - 12 juli 2017 18:00

Fulle rulle hela dagen! Tvättade bilen på förmiddagen! Så nu är den fin igen! Nu på eftermiddagen har jag smugit igång och börjat packa inför flytten! Men gosh vad mycket skräp man har liggandes hemma och som ska packas ner! Nu blir det Soffhäng rest...

Av Sandra Andersson - 11 juli 2017 22:38

    Premiär doppet blev idag 16 grader va temperaturen i havet! Betydligt varmare i luften med 23 grader  ...

Av Sandra Andersson - 10 juli 2017 17:15

Ovido - Quiz & Flashcards