sandrasplacee

Direktlänk till inlägg 7 december 2015

Måndag och ny vecka!

Av Sandra Andersson - 7 december 2015 13:29

Hej på er måndag och ny vecka nu!! Har varit en upp och ner helg lite trist men man har de ibland! Har inte pratat så mycket med R som jag hoppats på men förstår han med han vill ju kunna hitta på saker när han inte pluggar så ska försöka att inte ta allt så jävla hårt och seriöst! Men nu är de måndag och nya möjligheter ska ta mig i kragen och fråga R när vi ska ses igen och om vi kan ta de innan jul! Hade varit mysigt! Så de ska jag fråga ikväll! Idag blir de träning hoppas på en mycket bättre träningsvecka nu förra va ingen bra den kändes allmänt tung och jobbig behöver lite ny motivation igen snart :) vet ni jag har hittat en dö fin kappa på Nelly som jag vill ha och den kostar bara 399kr ni vet att de kan ju kosta en del! För de finns inte billiga så funderar på att beställa den :) xx.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Andersson - 18 juli 2017 16:55

Nu är det bara två veckor kvar tills jag får hämta nycklarna till min lägenhet! Va på Ikea igår och tittat ut möbler jag ska ha så de ska jag beställa imorgon tänkte jag sen har jag en bild i huvudet hur jag ska möblera den! Allt är färdigt bara hämt...

Av Sandra Andersson - 13 juli 2017 18:57

denna Torsdagen börja med toppen nyheter har för andra gången blivit moster även denna gången till en pojk :) syrran har verkligen fått världens finaste söner! Förutom de va jag med mamma när hon skulle titta på lägenhet annars har de mest varit sort...

Av Sandra Andersson - 12 juli 2017 18:00

Fulle rulle hela dagen! Tvättade bilen på förmiddagen! Så nu är den fin igen! Nu på eftermiddagen har jag smugit igång och börjat packa inför flytten! Men gosh vad mycket skräp man har liggandes hemma och som ska packas ner! Nu blir det Soffhäng rest...

Av Sandra Andersson - 11 juli 2017 22:38

    Premiär doppet blev idag 16 grader va temperaturen i havet! Betydligt varmare i luften med 23 grader  ...

Av Sandra Andersson - 10 juli 2017 17:15

Ovido - Quiz & Flashcards