sandrasplacee

Direktlänk till inlägg 5 december 2015

De här med kärlek!! Hjälp mig

Av Sandra Andersson - 5 december 2015 18:43

Ja ni de här med kärlek går verkligen upp och ner! Jag har gått och blivit kär i R och jag vet att han inte va redo för någonting när vi sågs i Oktober! Han va rädd för att jag skulle få känslor osv... och de har verkligen gått upp och ner ett tag pratade vi knappt skrev knappt någonting alls något enstaka meddelande sen kom vi till perioden med en total radiosilence på 6 dagar inte ett ord ifrån honom och alla sa åt mig att inte skriva med honom... va en fruktansvärd period och jag bestämde mig för att lägga ner honom. Då skrev han och vi pratade igen! för någon vecka sen kom vi in på de där flirtiga igen och han drev mig till vansinne osv men jag gillade de eller ja han gör de ibland nu med. Sen vart de dreamhack förra veckan och helgen och vissa dagar ganska osocialt (vet att de spelade mycket osv) Så skrev förra söndagen att han skulle ta de försiktigt hem i stormen och att han skulle de för att han ville kunna träffa mig igen! dog en stund när jag läste de och att han ville ha en godnattkyss, de har även varit lite halvflirtigt i Tisdags och sen önskade jag att han va där en morgon osv jag fick svar men kanske inte jätteutförliga svar men ändå pussgubbar. Så har vi snackat idag om Idol och datorspel men jag vill veta när vi kommer träffas igen?? vi båda hoppas att det sker snart! Men ska jag fråga eller ska jag vänta på att han ska skriva någonting mer om der! Jag vill hinna träffa han innan jul o nyår åh de här är så svårt och allt de här rullar i huvudet jag är stört kär i han jag erkänner de här och nu för er men vad känner egentligen han?? Och hur ska jag göra ska jag fråga han eller han mig?? Snälla ni vad tycker ni mamma kommer med både A - O om hur jag ska göra, och jag vill inte verka för på och skrämma iväg han! Jobbigt ju. Vet att jag inte bloggar så mycket men jag gräver ner mig i mina egna tankar och jag vet att jag inte ska göra de men gör de ändå tyvärr. Alla känslor som far igenom mig också ena dagen frukatnsvärt lycklig och en annan dag då man bara har lust att bryta ihop så jobbigt vill ju veta haha hatar verkligen ovissheten haha xx.

 

 
 
Ingen bild

Camilla

5 december 2015 21:18

Fråga om ni ska ses! Ni kan ju spela bowling eller biljard eller nåt så det inte blir en sån big deal <3

Sandra Andersson

5 december 2015 23:11

Tack gumman ska fråga han! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Andersson - 18 juli 2017 16:55

Nu är det bara två veckor kvar tills jag får hämta nycklarna till min lägenhet! Va på Ikea igår och tittat ut möbler jag ska ha så de ska jag beställa imorgon tänkte jag sen har jag en bild i huvudet hur jag ska möblera den! Allt är färdigt bara hämt...

Av Sandra Andersson - 13 juli 2017 18:57

denna Torsdagen börja med toppen nyheter har för andra gången blivit moster även denna gången till en pojk :) syrran har verkligen fått världens finaste söner! Förutom de va jag med mamma när hon skulle titta på lägenhet annars har de mest varit sort...

Av Sandra Andersson - 12 juli 2017 18:00

Fulle rulle hela dagen! Tvättade bilen på förmiddagen! Så nu är den fin igen! Nu på eftermiddagen har jag smugit igång och börjat packa inför flytten! Men gosh vad mycket skräp man har liggandes hemma och som ska packas ner! Nu blir det Soffhäng rest...

Av Sandra Andersson - 11 juli 2017 22:38

    Premiär doppet blev idag 16 grader va temperaturen i havet! Betydligt varmare i luften med 23 grader  ...

Av Sandra Andersson - 10 juli 2017 17:15

Ovido - Quiz & Flashcards