sandrasplacee

Direktlänk till inlägg 26 november 2015

Can''t get you out of my head!

Av Sandra Andersson - 26 november 2015 10:36

Jag bokstavligen Can't get you out of my head! höll tyst i hela 6 dagar för att inte verka för på eller ah jag hade tanken att han inte vill! Men då då skrev R de va om fotboll dock! Men han skrev nu har vi skrivit lite varje dag och i en hel vecka utan de blivit tyst :) Jag halv retade upp han förra Fredagen och de skrivandet där har varit lite halvflörtigt och lite små elakt på ett bra vis :) haha gillar när de blir så! Jag menar jag fick till och med pusssmilisen igen inte en utan fyra gånger på raken vilket inte har hänt på länge och har även fått den igen ett antal gånger :) Alsutade vårt senaste samtal igår och jag va beredd på total radiosilence igen men han bytte till ett annat ämne yay hoppas vi håller de så här nu :) Den här låten stämmer verkligen nu för jag Can't get you out of my head nu igen! 

Kylie Minouge - Can't get you out of my head

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Andersson - 18 juli 2017 16:55

Nu är det bara två veckor kvar tills jag får hämta nycklarna till min lägenhet! Va på Ikea igår och tittat ut möbler jag ska ha så de ska jag beställa imorgon tänkte jag sen har jag en bild i huvudet hur jag ska möblera den! Allt är färdigt bara hämt...

Av Sandra Andersson - 13 juli 2017 18:57

denna Torsdagen börja med toppen nyheter har för andra gången blivit moster även denna gången till en pojk :) syrran har verkligen fått världens finaste söner! Förutom de va jag med mamma när hon skulle titta på lägenhet annars har de mest varit sort...

Av Sandra Andersson - 12 juli 2017 18:00

Fulle rulle hela dagen! Tvättade bilen på förmiddagen! Så nu är den fin igen! Nu på eftermiddagen har jag smugit igång och börjat packa inför flytten! Men gosh vad mycket skräp man har liggandes hemma och som ska packas ner! Nu blir det Soffhäng rest...

Av Sandra Andersson - 11 juli 2017 22:38

    Premiär doppet blev idag 16 grader va temperaturen i havet! Betydligt varmare i luften med 23 grader  ...

Av Sandra Andersson - 10 juli 2017 17:15

Ovido - Quiz & Flashcards