sandrasplacee

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2015

Ok girls read this for a minute

Av Sandra Andersson - 25 oktober 2015 14:27

Okej då tar vi tag i det här! Va och träffade R för första gången i Fredags och allt kändes helt amazing :) de va en av mina bästa kvällar på bra länge :) allt va bara positivt och så. Vi träffades i hans trånga rum han för tillfället hyr och spelade spel, pratade och kollade på idol :) och allt va postitivt hela tiden blev ganska mycket hångel eller ah vi hånglade typ 4-5 gånger och jag gillade det och kändes bra och så vidare. När vi sen sa hejdå så sa han att vi skriver väll ikväll och jag svarade tillbaka javisst och vi ses väll snart igen hoppas jag och han svarade tillbaka att det hoppas jag med. Åkte hem och skrev till han sen när jag kommit hem och han svarade tillbaka ingen big deal där heller.Både han och jag tyckte att det hade varit trevligt, Igår skrev vi typ ingenting men visste att han hade fullt upp hela dagen. Vi har skrivit idag men de har inte varit riktigt de flirhtiga utan de har mest varit om hans bakfylla och fotboll jag gav han även komplimang och jag fick tillbaka men kanske inte där riktiga svaret jag ville ha hade önskat lite mer... avslutades sen med att han skickade en puss smilis och jag en tillbaka sen dess har det varit tyst (typ 2 timmar sen) de är jobbigt för jag har inte alls någon blekaste aning om vad han tycker om mig och så vidare och jag vet inte riktigt hur jag ska tänka så sjukt jobbigt med den här ovissheten och ja jag tänker mycket de gör jag och mamma säger att jag inte ska snöa in mig på bara en kille utan ha fler bollar i luften men tydligen så snöar jag in mig på en och kan inte riktigt hjälpa det! Morsan säger att jag också ska ge han tid men de är sjukt jobbigt också att bara sitta och vänta... samtidigt vill jag inte heller verka för påflugen jobbigt läge asså! Hur tänker ni? De är inget som har gått käpp rätt åt skogen ännu i alla fall xx.

 
 
Ingen bild

Me

25 oktober 2015 17:34

Ok, Jag är inget proffs (men har kompisar som kallar mig för The Love Doctor, ook jag ska sluta skryta) men vem av er skrev först sist? Om han så kan du skriva nu, om du sist så får han köra sitt move. Personligen tror jag verkligen att han gillar dig men om det är för jobbigt att bara vänta så gör det inte något om man råkar skriva något som man kanske ångrar sen för han har säkert gjort samma sak så det är bara att skriva på lite + killar gillar när tjejen skriver först. Men om du bara vill vänta lite träffa kompisar för när man är själv så överanalyserar man för mycket.

Sandra Andersson

25 oktober 2015 20:24

Okej tack vi har skrivit lite idag och de va jag som skrev sist så tycker att bollen ligger lite hos han just nu kan jag tycka! Avvaktar lite och ser vad han gör annars får jag prova att skriva något :)

 
Ingen bild

C

25 oktober 2015 19:49

Ha lite is i magen och en boll i taget räcker gums❤️

Sandra Andersson

25 oktober 2015 20:18

Tack gumman jobbigt att vänta bara :)

 
Ingen bild

83

26 oktober 2015 01:27

Det löser sig med tiden. var det du som började hångla med han?

Sandra Andersson

26 oktober 2015 08:45

okej hoppas de :P Nä han började :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Andersson - 18 juli 2017 16:55

Nu är det bara två veckor kvar tills jag får hämta nycklarna till min lägenhet! Va på Ikea igår och tittat ut möbler jag ska ha så de ska jag beställa imorgon tänkte jag sen har jag en bild i huvudet hur jag ska möblera den! Allt är färdigt bara hämt...

Av Sandra Andersson - 13 juli 2017 18:57

denna Torsdagen börja med toppen nyheter har för andra gången blivit moster även denna gången till en pojk :) syrran har verkligen fått världens finaste söner! Förutom de va jag med mamma när hon skulle titta på lägenhet annars har de mest varit sort...

Av Sandra Andersson - 12 juli 2017 18:00

Fulle rulle hela dagen! Tvättade bilen på förmiddagen! Så nu är den fin igen! Nu på eftermiddagen har jag smugit igång och börjat packa inför flytten! Men gosh vad mycket skräp man har liggandes hemma och som ska packas ner! Nu blir det Soffhäng rest...

Av Sandra Andersson - 11 juli 2017 22:38

    Premiär doppet blev idag 16 grader va temperaturen i havet! Betydligt varmare i luften med 23 grader  ...

Av Sandra Andersson - 10 juli 2017 17:15

Ovido - Quiz & Flashcards