sandrasplacee

Direktlänk till inlägg 2 mars 2016

Allt förändras så fort

Av Sandra Andersson - 2 mars 2016 16:07

Hej på er som rubriken säger! Allt förändras så fort! R hörde inte av sig på en vecka igen... Och den här gången frågade jag rakt ut hur han ville ha det för fick känslan av att han kanske ville gå längre! Men vi snacka ut igår och ja jag fick svaret att han inte vill ha förhållande med någon! Fett tråkigt ofc men vi kommer i alla fall vara vänner vilket vi varit hela tiden och på nått sätt känns de ändå okej för jag förlorar inte han för gått de hade jag aldrig pallat! Sen hur mycket vi pratar och ev umgås de får vi se men de kommer inte bli mer än så här! Jag har ändå tagit det helt okej för har haft en liten röst inom mig att de kanske är bättre att det blir såhär! Klart jag är besviken att de inte blir mer men ändå glad att ha kvar han som min vän! Så nu är de back on track på tinder igen! Nu vet ni de och nu behöver ni inte ifrågasätta något xx.

 
 
Ingen bild

andreas

3 mars 2016 00:05

Tråkigt att höra Sandra. Hoppas du hittar nån för tycker du är en
go och bra tjej på alla sätt och viss.

Sandra Andersson

5 mars 2016 09:39

Jo men på ett sett känns de som en slags frihet! Just nu snackar jag lite med folk så får vi se hur det går!

 
Ingen bild

andreas

5 mars 2016 22:58

Det gör du rätt i. Han var inte möe och ha R.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Andersson - 18 juli 2017 16:55

Nu är det bara två veckor kvar tills jag får hämta nycklarna till min lägenhet! Va på Ikea igår och tittat ut möbler jag ska ha så de ska jag beställa imorgon tänkte jag sen har jag en bild i huvudet hur jag ska möblera den! Allt är färdigt bara hämt...

Av Sandra Andersson - 13 juli 2017 18:57

denna Torsdagen börja med toppen nyheter har för andra gången blivit moster även denna gången till en pojk :) syrran har verkligen fått världens finaste söner! Förutom de va jag med mamma när hon skulle titta på lägenhet annars har de mest varit sort...

Av Sandra Andersson - 12 juli 2017 18:00

Fulle rulle hela dagen! Tvättade bilen på förmiddagen! Så nu är den fin igen! Nu på eftermiddagen har jag smugit igång och börjat packa inför flytten! Men gosh vad mycket skräp man har liggandes hemma och som ska packas ner! Nu blir det Soffhäng rest...

Av Sandra Andersson - 11 juli 2017 22:38

    Premiär doppet blev idag 16 grader va temperaturen i havet! Betydligt varmare i luften med 23 grader  ...

Av Sandra Andersson - 10 juli 2017 17:15

Ovido - Quiz & Flashcards