sandrasplacee

Direktlänk till inlägg 8 februari 2016

Tillbaka i bloggandet

Av Sandra Andersson - 8 februari 2016 08:46

Hej på er vet att de inte varit så mycket bloggande nu på sistone! Men jag har inte mått så bra denna veckan som varit, mycket som har hänt och mycket nytt så den har varit ganska jobbig och då blir man väldigt nere och då har jag inte riktigt palla att blogga men nu är de ny vecka så hoppas att denna blir bättre!! R la upp en bild på facebook nu så han är iväg på klassresan och åker skidor i fjällen nu! så han lär vara seg på att svara nu :O Jaja jag vet vart han är iaf! Sen är de faktiskt fritt fram för oss att umgås därefter :)) xx,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Andersson - 18 juli 2017 16:55

Nu är det bara två veckor kvar tills jag får hämta nycklarna till min lägenhet! Va på Ikea igår och tittat ut möbler jag ska ha så de ska jag beställa imorgon tänkte jag sen har jag en bild i huvudet hur jag ska möblera den! Allt är färdigt bara hämt...

Av Sandra Andersson - 13 juli 2017 18:57

denna Torsdagen börja med toppen nyheter har för andra gången blivit moster även denna gången till en pojk :) syrran har verkligen fått världens finaste söner! Förutom de va jag med mamma när hon skulle titta på lägenhet annars har de mest varit sort...

Av Sandra Andersson - 12 juli 2017 18:00

Fulle rulle hela dagen! Tvättade bilen på förmiddagen! Så nu är den fin igen! Nu på eftermiddagen har jag smugit igång och börjat packa inför flytten! Men gosh vad mycket skräp man har liggandes hemma och som ska packas ner! Nu blir det Soffhäng rest...

Av Sandra Andersson - 11 juli 2017 22:38

    Premiär doppet blev idag 16 grader va temperaturen i havet! Betydligt varmare i luften med 23 grader  ...

Av Sandra Andersson - 10 juli 2017 17:15

Skapa flashcards