sandrasplacee

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2014

Les mills Grit Plyo

Av Sandra Andersson - 7 oktober 2014 19:22

Grit Plyo 30min högintensiv intervall träning. Jag har bara kört plyon två gånger så jag kan ännu inte skriva lika mycket om de som med cardion. Skillnaden mellan dessa två är att plyon är mer spänst och mycket hopp i. Plyon i alla fall är skit kul precis som cardion. Man börjar med att man står på step lådan och hoppar ner på ena sidan hoppar upp och sen vänder man på sig och hoppar ner på andra sidan. Det är väldigt mycket hopp med hjälp av steppbrädan man använder den hela tiden i denna releasen som vi kör. Man använder sig även av viktplatta i några utav de olika hoppen. Tyvärr kommer jag inte ihåg så mycket av de då jag bara kört det två gånger. Kanske kan skriva mer om det vid ett annat tillfälle. Men pulsen är hög och man är helt dö efteråt. Men här är ett klipp på hur det kan gå till och som sagt är detta ett äldre pass än de vi kör för de va de jag hittade :P

Ni kommer att hitta dessa inläggen i kategorin träningspass :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Andersson - 18 juli 2017 16:55

Nu är det bara två veckor kvar tills jag får hämta nycklarna till min lägenhet! Va på Ikea igår och tittat ut möbler jag ska ha så de ska jag beställa imorgon tänkte jag sen har jag en bild i huvudet hur jag ska möblera den! Allt är färdigt bara hämt...

Av Sandra Andersson - 13 juli 2017 18:57

denna Torsdagen börja med toppen nyheter har för andra gången blivit moster även denna gången till en pojk :) syrran har verkligen fått världens finaste söner! Förutom de va jag med mamma när hon skulle titta på lägenhet annars har de mest varit sort...

Av Sandra Andersson - 12 juli 2017 18:00

Fulle rulle hela dagen! Tvättade bilen på förmiddagen! Så nu är den fin igen! Nu på eftermiddagen har jag smugit igång och börjat packa inför flytten! Men gosh vad mycket skräp man har liggandes hemma och som ska packas ner! Nu blir det Soffhäng rest...

Av Sandra Andersson - 11 juli 2017 22:38

    Premiär doppet blev idag 16 grader va temperaturen i havet! Betydligt varmare i luften med 23 grader  ...

Av Sandra Andersson - 10 juli 2017 17:15

Ovido - Quiz & Flashcards